Książki i kawa. Nowy Starbucks projektu Nendo.

Kategoria: Wnętrza, Dodano: 2012-10-09 17:01   Bookmark and Share

Seria projektów wnętrz dla Starbucks, które jak grzyby po deszczu wyrastały w stolicach największych miast, to z pewnością jedno z najciekawszych działań z branży architektonicznej tego roku. Najlepsi designerzy stojący za nowymi siedzibami królestwa kawy zapewnili świetną kampanię marketingową.

Kolejne przedsięwzięcie międzynarodowego giganta to „pop-up shop” w Tokio, czyli czasowa ekspozycja poświęcona marce Starbucks, dzięki której goście mogą dowiedzieć się więcej o napojach. Koncept opracowali projektanci z Nendo, którzy zamiast zwykłej przestrzeni stworzyli bibliotekę. Na półkach ustawiono książki z okładkami w dziewięciu różnych kolorach - każdy z nich symbolizuje inny napój kawowy. Odwiedzający mogą spacerując i swobodnie wyciągając książki z półek, wybrać napój, który najbardziej im odpowiada - zachowując oczywiście okładkę książki. Architekci połączyli w pomyśle to, co lubimy najbardziej: książki i kawę.


Starbucks, Tokio. design japoński, Nendo,
Starbucks, Tokio. design japoński, Nendo,
Starbucks, Tokio. design japoński, Nendo,
Starbucks, Tokio. design japoński, Nendo,
Starbucks, Tokio. design japoński, Nendo,
Starbucks, Tokio. design japoński, Nendo,
Starbucks, Tokio. design japoński, Nendo,
Starbucks, Tokio. design japoński, Nendo,
Starbucks, Tokio. design japoński, Nendo,
Starbucks, Tokio. design japoński, Nendo,
Starbucks, Tokio. design japoński, Nendo,

drukuj  »  poleć artykuł znajomemu  »  Bookmark and Share   »  do góry