Papierowa liga koszykówki

Kategoria: Wydarzenia, Dodano: 2009-07-03 10:25   Bookmark and Share

Zakończył się właśnie jeden z najbardziej prestiżowych festiwalów reklamy Cannes 2009. Od kilku lat nie jest to jedynie festiwal reklamy w tradycyjnym tego słowa znaczeniu, ale także sztuki, designu i digitalu.

Tegoroczną nagrodę Grand Prix w dziedzinie Design zdobyła agencja McCann World Group Causeway Bay z Hong Kongu, za plakat dla Nike Basketball League.

Ideą projektu było stworzenie takich obrazów, które na pierwszy rzut oka mówią o tym czym jest gra sama w sobie – jest rywalizacją, walką, dynamicznym pojedynkiem.
Do tego celu wykorzystano 10 obrazów przedstawiających obecnych reprezentantów ligi, każdy w swojej naturalnej, walecznej pozycji z boiska. Następnie zaproszono graczy, aby własnoręcznie, poprzez technikę kolażu poszczególnych obrazów, stworzyli 350 unikatowych plakatów. W taki sposób sam proces tworzenie przybrał wymiar symboliczny, a każdy egzemplarz plakatu stał się swego rodzaju małą bitwą.


canne,
canne,

drukuj  »  poleć artykuł znajomemu  »  Bookmark and Share   »  do góry