Podręcznik designu.

Kategoria: Design, Dodano: 2010-12-08 12:02   Bookmark and Share

D&AD jest międzynarodowym stowarzyszeniem o charakterze non profit organizacji reprezentujących przemysł reklamowy. Założony w 1962 roku przez londyńskich projektantów i dyrektorów kreatywnych, edukuje i wytycza nowe trendy w designie, przekazuje wiedzę na temat kreatywnego projektowania firm i instytucji opierających się na designie. Stworzone programy nauczania i stypendia obejmują uczelnie wyższe oraz branżę reklamową.

Od początku swego istnienia D&AD przyznaje również nagrody Żółtego i Czarnego Ołówka – D&AD Annual Awards, które uchodzą za jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w świecie reklamy. Wśród 29 kategorii konkursowych znajduje się przede wszystkim: projektowanie prasowe, opakowanie, identyfikacja wizualna, reklama zewnętrzna, poster reklamowy, projekt książki, ilustracja, mobile marketing, fotografia w reklamie, reklama prasowa czy animacja.

Jeszcze do 31 stycznia 2011 roku można przesyłać prace w otwartym konkursie D&AD. Natomiast tym, którzy już są ciekawi designu sygnowanego przez tą prestiżową organizację, polecamy najnowszy album wydawnictwa TASCHEN – „D&AD 2010, The Best Advertising and Design in the World”.

Taschen już kolejny raz prezentuje prace nagradzane przez D&AD, tworząc podręcznik dla zawodowców i wielbiciel designu. Obie grupy będą absolutnie zachwycone!

W albumie między innymi: Art Direction, Book Design, Branding, Broadcast Innovations, Digital Installations, Direct, Environmental Design, Graphic Design, Illustration, Magazine & Newspaper Design, Mobile Marketing, Music Videos, Online Advertising, Packaging Design, Photography, Poster Advertising, Press Advertising, Product Design, Radio, TV & Cinema Advertising, TV & Cinema Crafts, Viral, Websites.


Taschen,
Taschen,
Taschen,
Taschen,
Taschen,
Taschen,
Taschen,
Taschen,
Taschen,
Taschen,
Taschen,
Taschen,

drukuj  »  poleć artykuł znajomemu  »  Bookmark and Share   »  do góry