Young Creatives 2010

Kategoria: Wydarzenia, Dodano: 2010-01-13 17:47   Bookmark and Share

Cannes Lione Young Creatives to międzynarodowy konkurs dla młodych kreatywnych. Polską edycje tego konkursu organizuję Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w ramach Polskiego Konkursu i Festiwalu Reklamy KTR Klub Twórców Reklamy. Już od 8 lat Młodzi kreatywni rywalizują między sobą w kategoriach print, cyber i film, a zwycięski team eliminacji krajowych otrzymuje możliwość wyjazdu do Cannes.

Właśnie wystartowała tegoroczna edycja konkursu i od 8 stycznia można nadsyłać zgłoszenia.

W tym roku, już po raz drugi, można będzie wziąć udział w kategorii Design. Kategoria ta tworzona jest we współpracy z działającym przy SAR Klubem Brand Design. Zasady udziału w kategorii Design są dokładnie takie same jak w wypadku pozostałych kategorii. W konkursie przede wszystkim mogą startować osoby do 30 roku życia, pracujący i zgłoszeni przez agencje komunikacji marketingowej.

Przebieg konkursu składa się z II etapów. Najpierw teamy nadsyłają swoje prace, na podstawie których wyłonionych zostaje 10 teamów przechodzących do II fazy konkursu. Następnie teamy pracują nad briefem kreatywnym, a ich prace oceniają jurorzy Polskiego Konkursu Reklamy KTR.

Szczegóły konkursu znajdują się na stronie
mediatrendy.pl/mediatrendy_pl/content/m_view.jsf?res=article&id=71&name=young_media_lions_2010

Zgłoszenia należy nadsyłać do 01.02.2010.


Cannes,

drukuj  »  poleć artykuł znajomemu  »  Bookmark and Share   »  do góry