Young Creatives 2010
Kategoria: Wydarzenia, Dodano: 2010-01-13 17:47
Cannes Lione Young Creatives to międzynarodowy konkurs dla młodych kreatywnych. Polską edycje tego konkursu organizuję Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w ramach Polskiego Konkursu i Festiwalu Reklamy KTR Klub Twórców Reklamy. Już od 8 lat Młodzi kreatywni rywalizują między sobą w kategoriach print, cyber i film, a zwycięski team eliminacji krajowych otrzymuje możliwość wyjazdu do Cannes.
Właśnie wystartowała tegoroczna edycja konkursu i od 8 stycznia można nadsyłać zgłoszenia.
W tym roku, już po raz drugi, można będzie wziąć udział w kategorii Design. Kategoria ta tworzona jest we współpracy z działającym przy SAR Klubem Brand Design. Zasady udziału w kategorii Design są dokładnie takie same jak w wypadku pozostałych kategorii. W konkursie przede wszystkim mogą startować osoby do 30 roku życia, pracujący i zgłoszeni przez agencje komunikacji marketingowej.
Przebieg konkursu składa się z II etapów. Najpierw teamy nadsyłają swoje prace, na podstawie których wyłonionych zostaje 10 teamów przechodzących do II fazy konkursu. Następnie teamy pracują nad briefem kreatywnym, a ich prace oceniają jurorzy Polskiego Konkursu Reklamy KTR.
Szczegóły konkursu znajdują się na stronie
mediatrendy.pl/mediatrendy_pl/content/m_view.jsf?res=article&id=71&name=young_media_lions_2010
Zgłoszenia należy nadsyłać do 01.02.2010.
Źródło: www.ktr.org.pl,
Inne artykuły na temat: Cannes,