Wall-being. Wybór najlepszyego plakatu

Kategoria: Design, Dodano: 2015-11-11 10:21   Bookmark and Share

Plakaty pojawiły się już we wszystkich sklepach z wyposażeniem wnętrz. Typo, ilustracja, grafika - modny ścienny dodatek w dobrej cenie może stać się szybkim sposobem na metamorfozę naszego pokoju. Zgodnie jednak z zasadą, że więcej nie oznacza lepiej, ostatnie lata przynoszą również nieuchronny spadek jakości proponowanego designu. Tym bardziej się cieszę, że powstają takie miejsca jak Wall-being. Sklep internetowy, który nie dość, że dba o jakość wydruku oraz całej usługi, to jeszcze stał się selekcjonerem tego, co najlepsze.

Sklep założyła Katarzyna Głogowska, która niczym kuratorka swojej wystawy dba o najwyższy poziom prezentowanych plakatów, promując jednocześnie utalentowanych projektantów. W kolekcji znajdują się prace polskich artystów – nagradzanych i utytułowanych twórców plakatów, ilustracji książkowych i prasowych, których łączy kreatywność i wyrazisty styl.

Mamy wspaniałą tradycję Polskiej Szkoły Plakatu, wciąż żywą i inspirującą kolejne pokolenia. Jednak wybierając plakaty do kolekcji wallbeing.com Kasia postanowiła zebrać najciekawszych artystów tworzących współcześnie. Chciała pokazać, jak dzisiaj twórcy komentują rzeczywistość poprzez błyskotliwą i interesującą estetycznie grafikę.

W kolekcji wallbeing.com znajdują się prace: Marceliny Amelii, Pauliny Daniluk, Eweliny Dymek, Justyny Frąckiewicz, Krzysztofa Iwańskiego, Joanny Jurczak, Ja Cię Broszę, Tomasza Kaczkowskiego, Jana Kallwejta, Agaty Królak, Michała Miszkurki, Magdaleny Pankiewicz, Magdaleny Pilaczyńskiej, Anny Rudak, Sabiny Samulskiej, Anny Światłowskiej, Piotra Tarki, Marka Turkowskiego, Moni Wilk, Maćka Wolańskiego, Martyny Wójcik-Śmierskiej, Tomasza Zawistowskiego oraz grupy Zupagrafika.

Magdalena Pankiewicz
Magdalena Pilaczyńska
1
1
1
1
1
1

drukuj  »  poleć artykuł znajomemu  »  Bookmark and Share   »  do góry