Jakie kolory lubią Polacy? Raport

Kategoria: Wydarzenia, Dodano: 2014-10-24 10:42   Bookmark and Share

Dekoral Fashion wystartowało w lutym tego roku z kampanią promocyjną - Kolorowa Polska. Celem było przeprowadzenie badania preferencji kolorystycznych wśród osób z wykształceniem wyższym 
w wieku 25-50 lat. Pomysł w pełni nam się spodobał i od początku wspieraliśmy firmę Dekoral Fashion.

Wynik badań możemy teraz sprawdzić w raporcie opublikowanym na stronie Kolorowej Polski, oraz 
w publikacji „Kolory” wydanej pod patronatem Czterech Kątów, wydawnictwa Agora. Informacje na temat tego, jakie kolory lubią Polacy zbierane były za pomocą ankiet realizowanych w internecie i na ulicach polskich miast. Rejestrowane były również kliknięcia w banery i dane demograficzne. Wszystkie te informacje przekazywane były do centralnej bazy i dynamicznie aktualizowane na stronie Kolorowa Polska. 
Na bieżąco można było zatem śledzić, które kolory zachwycają mieszkańców naszego kraju i od czego to zależy.

Raport jest bezpłatny i ogólnodostępny pod linkiem: Kolorowa Polska. Dane przedstawione w raporcie są podzielone według wieku, zawodu i miejsca zamieszania. Udało się uzyskać odpowiedzi na takie pytania jak: jaki kolor chciałby mieć w domu 30-letni mieszkaniec Podkarpacia? Jakie barwy szpilek marzą się włocławskim singielkom?

Kampania Kolorowa Polska jest autorskim pomysłem agencji Biuro Podróży Reklamy, która odpowiada za cały projekt, w tym: koncepcję, strategię, kreację, zakup mediów w obszarach online i offline. Kampania ze strony klienta jest nadzorowana przez Wojciecha Kapelusza, online marketing managera, a ze strony agencji prowadzona przez Macieja Mazura, project managera oraz Roberta Sosnowskiego, managing directora.


Kolorowa Polska,
Kolorowa Polska,
Kolorowa Polska,

drukuj  »  poleć artykuł znajomemu  »  Bookmark and Share   »  do góry